Schouder

Schouderklachten kunnen erg invaliderend zijn door de vaak hevige pijn en het onvermogen te kunnen bewegen.

Meestal is er nachtelijk pijn en pijn bij heffen van de arm. Vaak is er uitstraling naar de nek, de bovenarm of de hand en zijn er tintelingen in de hand. Soms lijken deze klachten op symptomen die door nekproblemen opgewekt kunnen worden.
De pijn veroorzaakt door schouderproblemen wordt door patiënten vaak op een andere plaats ervaren (bijvoorbeeld in nek of bovenarm), dan waar het werkelijke probleem zit.

Kortom: schouderpijn is heel vervelend en de oorzaak is soms lastig vast te stellen.

Heeft u last van uw schouder? Onze orthopedisch chirurgen hebben veel kennis en ervaring om de oorzaak van de pijn vast te stellen en overleggen met u welke behandelingen mogelijk zijn.

Wij helpen u snel weer in beweging!

Schouder

Meer weten